wtorek, 9 grudnia 2008

W Bytomiu jest Nadzieja

Jak prawie każdy facet interesuję się piłką kopaną , jak prawie każdy bytomianin jestem kibicem mojego klubu Polonii , to fakty . Ale jako bytomianin i na pewno facet jestem również kibicem innego klubu , klubu mające takie same barwy jak Polonia , klubu grającego również przy Olimpijskiej, klubu o którym puszczając wodze marzeń a nie fantazji, jeden z działaczy mówi , klub na pewno ekstraligowy . O jakim klubie mówię ? o Nadziei . Kapitalna sprawa , grupa młodych zapaleńców postanowiła założyć klub piłkarski , niemożliwe ? możliwe , założyli .Grają dzisiaj w B klasie , zajmują na razie ostatnie miejsce w tabeli , ale jestem pewien , nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa w tej kwestii . Kiedy po raz pierwszy usłyszałem o tym zespole pomyślałem , to coś dla mnie Nadzieja w Bytomiu , ktoś podobnie jak ja wierzy że w tym mieście , dla tego miasta warto pracować i np realizować marzenia , takim marzeniem jest Nadzieja Bytom . Więcej o klubie , o ludziach związanych z Nadzieją na
www.nadzieja.bytom.pl

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

fajna inicjatywa