poniedziałek, 17 marca 2008

Polonia Mistrzem Jest.......

Co prawda gratulowałem osobiście ale nic nie stoi na przeszkodzie zrobić to również w takiej formie . Gratulowałem oczywiście hokeistom mojego ukochanego klubu TMH Polonia BYTOM utrzymania w Extra Lidze , wygrania rywalizacji z Unią , i tej na lodzie i tej przy zielonym stoliku . Kiedy Adam Fras pokazał mi pismo z oficjalnym protestem Oświęcimia po ostatnim przegranym meczu , nie chciałem uwierzyć że będziemy musieli walczyć raz jeszcze o to co już wygraliśmy . Tym bardziej cieszę się że władze polskiego hokeja oceniły całe zajście obiektywnie , nie widząc w nim działań celowych . Mam nadzieje że przyszły sezon będzie spokojniejszy pod wszystkimi względami . Sam mam kilka pomysłów związanych z Klubem , liczę że w przyszłym sezonie będziemy walczyć o zdecydowanie wyższe miejsca , może nawet o podium .

Brak komentarzy: