czwartek, 8 maja 2008

Bez tytułu

Miałem wczoraj bardzo sympatyczną rozmowę z moim drogim kolega który jak myślę chce być anonimowy więc nie będę wymieniał jego nazwiska . W każdym razie powiedział mi co najmniej jedna mądrą rzecz , krytykuj ale pamiętaj że musisz mięć plan alternatywny . Dlaczego ? krytykowany będzie odbierany jako ofiara i nie osiągniesz zamierzonego celu . Pomyślałem przez chwilę i przyznałem mu rację , to co ludzie robią złego w swoim życiu wcześniej czy póżniej przyniesie plon , natomiast ja postaram skupić się na pozytywach i od nich rozpoczynam dzisiejszy
dzień . Ogłaszam więc początek akcji w obronie istnienia GKS ROZBARK . Obiekt o którym mówię
znają wszyscy mieszkańcy Rozbarku a nawet bytomianie nie mieszkający w tamtej dzielnicy .
Obiekt w dniu dzisiejszym popada w ruinę ze względu na nieuregulowany status prawno właścicielski . Na dzisiaj nie ma osób decyzyjnych które chciałyby zająć się tym obiektem który służyłby tak naprawdę całemu miastu . Akcja będzie służyć pokazaniu funkcjonalności obiektu , pokarze że można go wykorzystać dla różnych celów . Na początek zorganizowałem spotkanie ze Strażą Miejska oraz z Policją aby wskazać potrzebę większego baczenia ze strony funkcjonariuszy na to miejsce , tak aby za jakiś czas było ona jeszcze do użytku . SPOTKANIE odbędzie się 28 Maja o godz 18 w barze u ZDZICHA znajdującego się na terenie stadionu . Kolejnym elementem kampanii w obronie GKS ROZBARK będzie festyn organizowany 14 Czerwca na stadionie z udziałem dzieci , mieszkańców . Powinni pojawić się przedstawiciele BSRK którzy powiedzą co trzeba zrobić aby miasto mogło przejąć teren klubu . Ale jedno jest pewne , wasza obecność na tych spotkaniach , wasz udział w tej akcji jest niezbędny . Jeśli nie zrobimy nic stadion budowany przez naszych rodziców , przez górników Rozbarku podzieli los wielu obiektów tego typu w tym mieście . Ja się na to nie zgadzam i wierzę że i wy nie pozostaniecie obojętni .
A więc 28 Maja godz 18 Bar u Zdzicha na GKS ROZBARK , a póżniej przyjść z pociechami na festyn sportowo -społeczny z grillem 14 Czerwca na GKS ROZBARK . Obecność obowiązkowa .

Brak komentarzy: