środa, 31 października 2007

Komentarz po wyborach

Choć mineło sporo czasu po Wyborach 2007 dopiero teraz mam chwilę zeby podzielić się krótką refleksją na temat ich wyników .

No cóz , wygrała Platforma , tego mozna się było spodziewać , po pierwsze najsilniejsze ugrupowanie opozycyjne , a po drugie partia z największymi szansami na odsunięcie PiS -u od władzy , a dokładniej od CBA ,od prokuratury , podsłuchów , inwigilacji .

I tego im gratuluję , mam nadzieję że nie zawiedziemy się jako społeczeństwo na tym wyborze.

Gratuluję PO kampanii na rzecz udziału ogółu społeczeństwa w wyborach , zwłaszcza tych najmłodszych , to wartość która będzię procentować w przyszłości pod warunkiemże ktoś czegoś nie zepsuje ( choć powinienem napisać coś na " s .. " )
Gratuluję Jackowi Brzezince mandatu , mam nadzieję że jako poseł będzie miał lepszą wiedzę o tym co czynia władze Bytomia popierane przez kolegę Przewodniczącego .
Moze będzie więcej odwagi i determinacji do poczynienia zmian , moze nawet personalnych , a napewno w stylu w jakim sie władzę sprawuje .
Tyle podziękowań i gratulacji pisanych , innym pogratulowałem werbalnie podczas licznych spotkań .
A teraz czego mi żal , ( z wyjątkiem kolorowych jarmarków ) , oczywiśćie rezultatu jaki otrzymał mój LID . Wszyscy liczyliśmy na duzo lepszy wynik , nie będę prawie publicznie deliberował dlaczego tak się stało , bo to będę mówił podczas oficjalnych dyskusji a nie na blogu czy tez na tajnych restauracyjnych kompletach . Choć parę słów na ten temat powiem , oczywiśćie kampania która była dla wielu niezrozumiała , oczywiśćie brak zdefiniowanego wyborcy do którego chcemy trafić z naszym przekazem , i co myślę najistotniejsze , kandydaci . Musimy juz dzisiaj rozpocząć kreowanie nowych twarzy LID -u , bez tego w czarnych barwach widzę przyszłość .
Dla mnie osobiście była to najspokojniejsza z dotychczasowych kampanii , ci którzy są bliski mnie zapewne to potwierdzą , spieszę donięść dlaczego tak było . Otóz , liczyłem na dobry wynik Janka Czubaka , bo jeśli on zrobiłby mandat to ja zajmuję jego miejsce w Radzie , zresztą zawsze uwżałem że powinniśmy wystawić jednego kandydata lewicowego z Bytomia . Ten stan politycznej rzeczy sprawił że w tej kampanii nie " wysiliłem " sie , tym bardziej serdecznie dziękuję wszystkim tym którzy oddali głos na mnie , a było ich 686 . Bez szumu medialnego , bez kampanii banerowej , plakatowej itd to super wynik - dziękuję i obiecuję nie schodzić z wytyczonej drogi . Dzisiaj jak nigdy dotąd jestem przekonany o jej słusznośći . Choć paru psędo przyjaciół napisało o moim wyniku - katastrofa . Ale to chyba z zazdrośći jedynie

Brak komentarzy: