poniedziałek, 8 października 2007

Bez tytułu

Dopiero co założyłem bloga a już nie mam czasu żeby na nim pisać , troszkę czuję się usprawiedliwiony bo to dla mnie czas gorący , czas w którym wciąż mam zbyt mało czasu nie tylko na pisanie ale również na telefony , spotkania . A jaki to czas ? oczywiście czas Wyborów .
Dla mnie to już drugie wybory parlamentarne w których biorę czynny udział i choć to już drugi raz to nie mniej jest emocji z tym związanych .
Do 21 Pażdziernika będzie to jednak temat dla mnie wiodący póżniej obiecuję zmienię go na bardziej " ludzki " .
Skoro już napisałem że startuję to przynajmniej napiszę z jakiego komitetu - oczywiście z LiD - u.
lista numer 20 , żeby mnie odszukać trzeba dotrzeć do numeru 11 .
A tak w ogóle to straszne urwanie głowy z wyborami a obawiam się że frekwencja będzie niziutka .
We Wrześni było niecałe 9 % - klęska można powiedzieć . Mam nadzieję że w skali kraju będzie zdecydowanie lepiej . Choć jak patrze na aktywność wyborczą liderów poszczególnych partii to też mam wrażenie że ubogo coś w tym roku - mało plakatów , niewiele bilbordów , z ulotkami w skrzynkach też jakoś krucho , może większość czeka na swoje debaty . Atak a propos , nie pamiętam takiej sytuacji żeby tak wielu chciało debatować , a na dodatek każdy określa wygranego w takiej debacie , oczywiście takiego jaki mu aktualnie pasuje . Cóż Polska ostatnio debatami stoi , ja osobiście mam nadzieję że ten rodzaj aktywności politycznej będzie przeważał w kampanii Made in Poland . Brakuje nam rzeczowych rozmów , właśnie debat i to nie tylko na najwyższym szczeblu tzw centralnym , ale również na dole , w miastach , gminach . Może gdyby tak zmienić ordynację wyborczą i mniej skupiać się na zbieraniu podpisów ( pani Beger by się ucieszyła ) a więcej na prezentacji programów , nawet krytycznej dyskusji na ich temat , dałoby to więcej pożytku dla nas wszystkich . Może w końcu Sejm miałby lepsze notowania . Bo gdyby tak każdy z nas miał okazję poznać większość kandydatów , posłuchać tego co chcą zrobić , jak chcą zrobić , czy umieją to zrobić NASZ GłOS byłby bardziej przemyślany . Piszę o tym bo sam jestem w podobnej sytuacji - jest mało okazji do spotkań z wyborcami , z ludżmi po prostu , jest spotkań gdzie masz okazje do podzielenia się tym co chcesz zrobić , dlaczego w ogóle startujesz do Parlamentu . Tak na marginesie nie tak dawno jedno z pism zadało to pytanie ludziom biorącym udział w kampanii wyborczej , muszę powiedzieć że jest to z pozoru tylko proste pytanie , odpowiedz już taką nie jest . W tym miejscu zacytuję sam siebie , sami ocenicie trudność odpowiedzi na z pozoru proste pytania

.

po pierwsze marzy mi się zbudowanie silnej reprezentacji posłów ziemi śląskiej dla skutecznej walki o przyszłość tego regionu ,w ostatnich kilkunastu latach bardzo zaniedbanego i mam wrażenie pomijanego podczas podejmowania strategicznych decyzji gospodarczych.

istotną sprawą nierozerwalnie związaną ze Sląskiem jest opracowanie tzw bilansu energetycznego naszego kraju, w konsekwencji tego typu działania pozwoliłyby na określenie kierunku rozwoju sektora górniczego w naszym regionie czyli być lub nie być dla tysięcy śląskich rodzin - jest to kolejna sprawa dla której chciałbym pozyskać poparcie wszystkich posłów ziemi śląskiej

z punktu widzenia naszego regionu nie do przecenienia jest edukacja , w ramach pracy poselskiej będę dążył do zwiększenia nakładów finansowych na szkolnictwo skupiając się głównie na edukacji początkowej gdyż moim zdaniem ten etap edukacji najmłodszych będzie miał wpływ na charakter naszego kraju w przyszłości.

z tym wszystkim wiąże się w kapitalny sposób sprawa funduszy unijnych przekazywanych w ramach licznych projektów dla naszego kraju. w ramach aktywności poselskiej będę pracował nad jeszcze lepszym ich wykorzystaniu , będę walczył o korzystniejsze rozdysponowanie tychże funduszy oraz korzystniejszy z punktu widzenia Sląska ich podział , tak aby dla naszego regionu przypadała lwia ich część .

Na koniec podaję adres strony SDPL . A co trzeba się trochę pochwalić

www.sdpl.bytom.pl

Brak komentarzy: