środa, 28 maja 2008

Zajęć szkolnych ciąg dalszy





W miniony Wtorek miał miejsce finał Mistrzostw Bytomia w piłce nożnej dziewcząt , turniej odbywał się na stadionie Szombierek . Nie miałem pojęcia że wśród dziewczyn jest tak spore zainteresowanie piłka kopaną . Mało że zainteresowanie , dziewczyny są niesamowicie ambitne , przeżywają długo smak porażki ,miałem okazje sam się o tym przekonać odwożąc dwie uczestniczki imprezy do domu . Ile żalu było w stwierdzeniu przepuściłam najważniejszą bramkę turnieju , tak mówiła bramkarka drużyny SP-9 , drużyny która zdobyła II miejsce . Taka postawa pokazuje ile jest w dziewczynach ambicji i woli zwycięstwa . To naprawdę piękne.
Obserwowałem zmagania dziewczyn wraz z innymi organizatorami turnieju , między innymi Panią Dyrektor SP - 9 , szefem podokręgu Bytom Krzysztofem Serafinem , Julianem Rakoczym .
Wszyscy byliśmy szczerze zaskoczeni umiejętnościami , wola walki dziewcząt . Wszak to tylko młode panie i raczej nie kojarzą się z piłką nożną , a tu taka niespodzianka .
Mam nadzieję że turniej chłopców który odbędzie się w Czwartek i Piątek będzie nie mniej emocjonujący .
Nagrody już czekają , te o smaku czekolady oraz te które pozostaną na dłużej w postaci pucharów , medali i dyplomów .

zdjęcie nr 1 ( od góry ) drużyna szkoły nr 9 , Julian Rakoczy , Krzysztof Seweryn , Pani Dyr.SP-9 , oraz moja skromna osoba stojąca obok sędziego zawodów.
zdjęcie nr 4 - ekipa podobna , moje miejsce zajął Pan Henryk Klimczyk z SP-9
zdjęcie nr 3 podobnie jak nr 1
zdjęcie nr 2 zdobywczynie pierwszego miejsca w zawodach , drużyna dziewcząt ze szkoły nr 51 wraz z ich trenerem oraz z resztą organizatorów zawodów

Brak komentarzy: