poniedziałek, 5 maja 2008

I co tam Panie słychać w ..........Bytomiu ?

Kwiecień to jak widać po ilości postów miesiąc w którym na brak wolnego czasu nie narzekam .
Ale na szczęście mamy już kolejny miesiąc na kalendarzu i może trochę nadrobię zaległości Zapewne juz wszyscy wiecie o kolejnym pomyśle naszej ekipy rządzącej na zmianę Bytomia . Tym razem Pan Prezydent będzie zmieniał zasady parkowania aut w naszym mieście . Oczywiście zmiany jak to zwykle bywa będą na gorsze , będziemy więcej płacić . Ale ja nawet nie o tym chciałem pisać , bo to że wracają parkomaty to wszyscy wiemy , to że Pan Prezydent łoi nas po kieszeni tez już wiemy, mnie zastanawia skąd te pomysły się biorą . Mam pewną sugestię , otóż Bytom czyli Pan Prezydent zasiada w związku metropolii naszego regionu , a obecność w takim gremium jak widać zobowiązuje . Szkoda że jedynie doszlusowaniu do innych metropolii cenami i stawkami za czynsze , media a teraz za możliwość zaparkowania pojazdu . Jestem pewien że i tym razem spece od wizerunku Pana Prezydenta podpowiedzą nam maluczkim dlaczego to musimy wyciągnąć z kieszeni stówę więcej , wytłumaczą dlaczego osoby zatrudnione przy pobieraniu opłat stracą pracę . Czekam na ten mały spektakl z utęsknieniem i obawa zarazem , obawa co nas czeka jeszcze do końca kadencji.

Brak komentarzy: