wtorek, 22 października 2013

Owsiak powiedział

Dzisiaj nie będzie lokalnie, choć to czym chcę się podzielić dotyczy również i nas bytomian.
Wczoraj został upubliczniony materiał w który Jurek Owsiak wyraża swoje zdanie !!!, podkreślmy swoje , prywatne zdanie na temat sytuacji , która dotyczy tzw zespołu Maciarewicza.
Owsiak nagrał, wyemitował to w internecie i rozpętała się dyskusja czy mógł i jak mógł, i dlaczego i po co. Ja uważam, że mógł i wręcz powinien, bo skoro naszym władzom nie zależy na zdyskredytowaniu całego tego zespołu oraz jego szefa , to  może należy robić to w poczuciu obywatelskiej przyzwoitości. Gdzie jest prokuratura kiedy główny ekspert zespołu parlamentarnego ( sic ) publicznie przyznaje się do opowiadania kłamstw na temat katastrofy, gdzie jest wymiar sprawiedliwości kiedy szef tegoż zespołu opowiada , że jak już dzisiaj wiemy zmanipulowane zdjęcia odnajduje na wycieraczce. Skoro rządzącym jest na rękę taka sytuacja, bo to dział na Polaków, taki strach przed PiS-em, to należy pójść w ślady Owsiaka i wykrzyczeć swoją dezaprobatę dla takiego stanu rzeczy.
Mam serdecznie dosyć wałkowania tematu brzozy, skrzydeł, wybuchów, mam dosyć podpierania się pseudo ekspertami od papieru toaletowego ,mam dosyć oglądania gęby zadowolonego Maciarewicza , który pluje w twarz większości Polaków , ale też pluje w twarz polskiemu prawu. Bo jak można nazwać inaczej opowiadania o dobijaniu rannych, o wystrzałach na miejscu katastrofy, nie mając żadnych ku takim tezom przesłanek, no może poza jedną , a mianowicie tą, że cały ten smoleński cyrk jest na rękę Platformie Obywatelskiej, która nie musi tłumaczyć się z listów otwartych swoich członków, nie musi tłumaczyć się z bałaganu który panuje w Samorządach, nie musi bo cyrk ma swój spektakl.
Dlatego jestem wdzięczny Owsiakowi za ten głos, jestem wdzięczny za wyrażenie opinii tak wielu z nas.

Brak komentarzy: