poniedziałek, 4 maja 2009

Kilka słów usprawiedliwienia .

Już wróciłem , przepraszam wszystkich których zawiodłem swoja absencja w pisaniu bloga . Moja nieobecność nie była spowodowana lenistwem , lub też brakiem chęci do dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami . Powodem nie był też brak tematów - tych niestety w naszym mieście nie brakuje . A szkoda , czasami chciałbym aby rzeczywistość mnie zaskoczyła , pozytywnie oczywiście . Tyle tytułem przeprosin , liczę że zostaną przyjęte , a teraz kilka słów na zadany sobie temat. Pisałem chwile temu że Szkoła nr 4 decyzja Kuratora będzie funkcjonować nadal , cóż otrzymałem takie informacje via biuro Pani Grabowskiej , która to otrzymała zapewnienie od Kuratora o jego zamiarach wobec naszej placówki . Ale tak jak już pisałem Kurator to jednak polityk , polityk który jak się okazało ostatecznie nie stanął po stronie tych w imieniu których powinien przemówić , a poparł głupi pomysł swoich partyjnych kolegów z pod znaku PO . Cóż , nie pozostaje mi nic innego jak przeprosić Państwa za swoją wiarę w słowo człowieka . Może za bardzo oceniam ludzi wg własnego postępowania , ja wyznaje zasadę słowo jest droższe od pieniędzy , a jak mawiali moi dziadkowie , jak nic ci nie zostało , zawsze masz swoje słowo . Staram się żyć zgodnie z tą zasadą , nie jest łatwo ale się staram . Jest mi naprawdę przykro że sprawa likwidacji Szkoły z Chrobrego przybrała taki obrót . Nie mogłem być na sesji 27 i 28 Kwietnia ale jak usłyszałem relację z jej przebiegu ręce mi opadły . Arogancja i skandal posunięty do absurdu , zamykanie ust społeczeństwu poprzez nie dopuszczenie ludzi do zabrania głosu , głosu skierowanego do tych którzy maja mandat społeczny , z woli ludu . Ciśnie mi się na usta bardziej dosadne określenie takich zachowań . Dożo dosadniejsze . Przygnębiające jest to że człowiek jest bezsilny wobec partyjnej machiny , żadne argumenty nie są wstanie trafić do kolesi z jednej koalicyjno partyjnej ławy . Oni już mają wyrobiony pogląd , zresztą nie tylko na sprawę likwidacji Szkoły numer 4 . To jedynie głupota i arogancja , czy również wiara w sondażowe słupki . Czas pokaże . Chciałbym poinformować że dzisiaj w TV SILESIA o bodaj 17.30 lub 17.45 oraz o 21.30 pojawi się materiał o bytomskim gettcie kontenerowym .

http://www.tvs.pl/informacje/10810/

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie!
Jeśli do tego koszmarnego obrazu dojdzie ewentualna przegrana w sądzie administracyjnym, to już będzie komplet nieszczęść, na który nie mamy niestety wpływu.
Stanisław Kołodziejczyk

Anonimowy pisze...

Dzisiaj (06.05.2009)o 17-tej w Zespole szkół Specjalnych Nr 4 będzie TVN 24

Anonimowy pisze...

Czy mógłby pan napisać co mówili w tym programie TVP Silesia o tych kontenerach?Niestety nie mogłem oglądać, za późno się dowiedziałęm.
Alfred