poniedziałek, 25 maja 2009

Był pożar będzie feta .

W minionym tygodniu , prawie z samego rana dzwoni mój telefon , dzwoni sąsiad ze Składowej z informacją o pożarze . Okazuje się że pali się , dzisiaj już składowisko złomu , a niedawno jeszcze bytomski tartak . Ktoś powie , pożar jak pożar , codziennie gdzieś się pali , tak to prawda , samochody Straży Pożarnej słychać niemal co chwilę , ale tu chodzi o najbliższe sąsiedztwo naszego osiedla kontenerowego . Pamiętam jak dziś , o moich przestrogach artykułowanych do Pana Koja , że składnica złomu pełna niebezpiecznych odpadów , w tym łatwopalnych będzie jedynie potęgować zagrożenie dla przyszłych lokatorów kontenerowa . Bez satysfakcji stwierdzam że miałem rację w swoich obawach . Kontenerowa jeszcze nie ma a wizyta Straży już była , miejmy nadzieję że się nie powtórzy . Myśl o pożarze zbiegła się z informacją że nasz Bytom będzie jednym z miast , świętujących w ramach fety PO obchody 20 rocznicy wyborów 4 Czerwca , pomyślałem sobie wtedy że nasz Pan Koj rządzi w myśl zasady : jak nie ma chleba to miejmy przynajmniej igrzyska . Oczywiście uprzedzając ataki , nie trzeba rozumieć stwierdzenia dosłownie . Ale jakoś tak jest że jak sukcesów , takich prawdziwych brakuje , to przynajmniej zorganizujmy super imprezę i ogrzejmy się w jej blasku . To nic że nic się nie robi dla miasta , no prawie nic , pomysł likwidacji szkoły a może nawet i szkół specjalnych , czy też budowa osiedla z kontenerów to jest rzeczywiście coś .Zastanawiam się co Pan KOJ będzie opowiadał nam Bytomianom w tym DNIU !!! , czym nas będzie mamił w tym DNIU !!!. Naprawdę jestem ciekaw , czekam z niecierpliwością na słowa Pana prezydenta . Dla mnie samego to ważny dzień , ważna data , pamiętam nasz narodowy entuzjazm , nieudawaną radość , nadzieję na lepsze jutro . Szkoda że jest on zawłaszczany przez różnych ludzi dla swoich potrzeb , ludzi którzy na co dzień nie potrafią myśleć o drugim człowieku jak o swoim bliżnim , i nie mówię tu jedynie o budowie kontenerów . Najgorsze , że wszystkie te osoby zasypiają w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku .A ja mam nadzieję że może za kolejne 20 lat ..... będzie lepiej , normalniej , przepiękniej .

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

wow,to tam był pożar,nic o tym nie wiedziałem

Anonimowy pisze...

A to kontenerowo to już na bank powstanie,tak?

Anonimowy pisze...

Wybory...Łatwo popaść w tandetną wypowiedź, ale mogę tylko powiedzieć, że głosowałem wraz z całą moją rodziną i znajomymi na Profesor Genowefę Grabowską. To ukłon w Jej stronę za zaangażowanie w obronę ZSzS Nr 4 w Bytomiu.

Anonimowy pisze...

Witam!
Oto złowieszczy link:
http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/5E52F54832

Adrian Król pisze...

Odpowiadając na pytanie o kontenery , na dzisiaj władza utrzymuje że jest to rewelacyjny pomysł i wciąż chce go realizować . Niestety ku rozpaczy mojej oraz wielu mieszkańców Bytomia . Liczę na rok 2010 , jako rok wyborczy pozwoli nam podjąć decyzje w sprawie odsunięcia Pana Koja od władzy .To gwarantuję zaprzestanie tego typu procederu . Dziękuję w imieniu Pani Grabowskiej oraz swoim za zaufanie jakim Państwo nas obdarzyli . Tym bardziej żal z przegranej . Ale nie zwątpiłem w sens budowy światłej Lewicy w naszym Kraju . Cóż Temida jest rzeczywiście ślepa .Przykre .