wtorek, 17 lutego 2009

Watergate po bytomsku.

Jest afera , Policja aresztowała Panią która miała nam zrobić dobrze , czyli sprywatyzować ZLA . Projekt tej prywatyzacji od samego początku budził moje wątpliwości , zwłaszcza że w minionych latach Gmina wydatkowała spore środki na remonty w tych placówkach . Sprawa o tyle jest dziwna że informacje negatywne na temat aresztowanej pojawiły się już dwa lata temu , wzmiankowana Pani pracowała już np w Tarnowskich Górach nie bez problemów które skończyły się rozwiązaniem umowy . Ale nie to mnie zastanawia , zastanawia mnie fakt że nikt nie ma sobie nic do zarzucenia w tej kwestii .Bezpośredni przełożony Pani dyrektor umywa ręce od odpowiedzialności , a nominację na to eksponowane stanowisko zwala na układ koalicyjny z PIS-em ( co na to Wojciech Szarama ? ). A sam główny nawet się nie zająknął na blogu o tym fakcie , tak jakby go ie było , rzeczywiście nie ma się czym chwalić ale odpowiedzialność trzeba wziąć na klatę . Stwierdzenie że aresztowana była sprawnym menadżerem w kontekście wydarzeń minionego tygodnia nabiera innego znaczenia . Sprawny menadżer , warto zapamiętać .

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szanowni Państwo!
Jestem mieszkanką Zabrza a konkretnie ul.Wolności.Na ten blog natknęłam się poprzez prasę i powiem państwu tak,że was nie rozumiem.My w Zabrzu to mamy problem nasz prezydent Frankiewicz bez porozumienia z Zabrzaninami podjął decyzję o likwidacji tramwajów nr1 i 4,którymi tłumy ludzi dojeżdżają do pracy,na studia i tak dalej.A wy sie przejmujecie 20 kontenerami?A ja bym mu pozwoliła na te 20 sztuk,nie jest to aż tak strasznie dużo,a może za być to swego rodzaju testem,czy się sprawdzi.Dajcie spokój,lepiej namiawiajcie swego Kojota na to,żeby wam ten Bytom coś remontował,bo jak przez niego czasem przejeżdżam to zgroza....Ja bym prezydentowi pozwoliła, a niech sie sparzy,to może będzie bardziej rozsądny...Dobra spadam i zapraszam do Zabrza i sorry za szczerość ale wasz bytom to dziura przy Zabrzu...zacznijcie się przejmować rzeczamiistotnymi

Adrian Król pisze...

Droga Zabrzanko , od kiedy to Zabrzem rządzi Pan Frankiewicz ?Od ponad dwóch lat prezydentem Zabrza jest kobieta . Proszę więc nie pisać w imieniu Zabrzan skoro najprawdopodobniej nie jest Pani mieszkanką Zabrza . A dla Pani wiedzy , Frankiewicz jest prezydentem Gliwic , od wielu , wielu lat .I proszę nie podpowiadać nie wiadomo w czyim imieniu czym Bytomianie mają się zajmować , wiemy to najlepiej .

Anonimowy pisze...

Dobrze napisałam,tylko pomyliłam,jak napisałach,że Frankiewicz,ale prezydent Gliwic.Przeca tramwaj 1 i 4 jedzie z Gliwic do Zabrza,o rany...idźcie sie lepiej te wasze ulice wymieńcie

Adrian Król pisze...

Zrobimy to , najpierw wymienimy prezydenta . Proponuję zrobić to samo z prezydentem Frankiewiczem .Ale i tak nie rozumiem połajanek na temat zajmowania się sprawą kontenerów .

Anonimowy pisze...

a co to połajanki?bo jo ze Śląska i nie wiem

Anonimowy pisze...

Panie Adrianie,bardzo proszę aby mi pan odpowiedział na moje pytanie.Otóż ukończyłam studia muzyczne,ale z powodu odchowania 2 dzieci mogę zapomnieć o pracy w swym zawodzie.Nie ma też nigdzie ofert pracy dla nauczycieli muzyki, a szukam już 6 lat! Jestem tym lekko podłamana. I moje pytanie,czy mogłabym pracować w Urzędzie Miasta w Bytomiu jeśli mam następujące kwalifikacje:znam dość dobrze angielski,wyższe wykszt., prawo jazdy ,bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, szybkie pisanie na klawiaturze, ponadto szybko przyswajam wiedzę i ogólnie jestem osobą bardzo kontaktową,mówią ,że wygadaną,wiek 32 lata. Proszę jeszcze raz o odpowiedź.POzdrawiam Ola

Anonimowy pisze...

Olaa.trza było iść do roboty a ni na studia...hehe,a tera wszystkie studenty bezrobotne a myśleli,że będą w pałacach mieszkać...dobrze im tak

Anonimowy pisze...

Panie Król,widzę,że dyskusja na poziomie na pana blogu,chyba zaś orgasmus się wtrącił.Mniejsza z tym.Dzisiaj rano jadąc autem myślałem,że szlag mnie trafi.Włączyłem radio plus i pierwsza wiadomość dnia,ze wszystkie ,powtarzam wszystkie miasta Górnego Śląska złożyły wnioski o dotacje z UE na remonty budynków poza 1 jedynym miastem UWAGA!!!Bytomiem.....tak sie wkurczyłem,że nie wiem,słyszał pan to panie Adrianie?Tam też potem coś swym anielim głosem mówił Koj,ale już nie słyszałem co,cos sie tłumaczył...pzdr Alfred

Adrian Król pisze...

Pni Olu , jak najbardziej legitymuje się Pani kwalifikacjami umożliwiającymi podjęcie pracy w U.M. Proszę złożyć odpowiednie dokumenty w biurze rekrutacji i mieć nadzieję że otrzyma Pani pracę .U.M. to odpowiednie miejsce dla ludzi wykształconych z otwartą głową .

Anonimowy pisze...

Dziękuję serdecznie za odpowiedź Panie Adrianie.Panie Orgasmus,czy jak ci tam,a ty nie powinieneś teraz być w pracy???Czyżby i ciebie dotknęło bezrobocie?Oj to fatalnie,trzeba było studiować to bys przynajmniej miał jakieś perspektywy a tak...siedzisz przed komputerkiem i sie nudzisz człowieczku...