poniedziałek, 27 października 2008

Akcja STOP DLA GETTA

Poniżej przedstawiam treść petycji jaką chcemy złożyć na jutro na ręce Pana Przewodniczącego Rady Miasta z nadzieją że da to początek drogi prawnej mającej na celu zablokowanie budowy osiedla kontenerowego . Mam nadzieję że nie przeszkodzi nam w tym nowa koalicja Platformy Obywatelskiej oraz Wspólnego Bytomia . Niestety efektem podziału stołków jest pasztet z którym musimy dzisiaj walczyć . Pamiętajcie o pikiecie ,jutro o 16 spotkajmy się pod Urzędem . Dzisiaj o 15.00 mamy wejście na żywo w TVP INFO , mam nadzieję że w naszym przypadku czwarta władza będzie nam służyć pomocą .

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam, jak się a w kontekście sygnowanej przez Pana petycji do Przewodniczącego zawierające protest przeciw budowie osiedla w takiej formie jaka jest w tej chwili przyjęta, Pana wypowiedz w tej wiadomości http://www.tvs.pl/informacje/5927/ bo odniosłem wrażenie że jest w niej Pan raczej "za" programem Pana Prezydenta, czy może źle zrozumiałem, prosiłbym o komentarz, pozdrawiam, Aleksander G.

Adrian Król pisze...

Witam , rzeczywiście po zapoznaniu sie z materiałem TVS sam miałbym wątpliwości . Pomijam fakt pomyłki Szombierek z Centrum , to moja rozmowa reporterem trwała około 20 minut podczas których strałem sie naswietlić wszelkie motywy które nami - mieszkancami kierują organizując akcję protestacyjna . Petycja oddaje sedno sprawy . Mam nadzieję że uda sie przekonać do naszych racji Pana Prezydenta . A konkretnie , tak jestem przeciwko budowie osiedla kontenerowego , jestem na nie , jeśli chodzi o formę rozwiązywania problemów ludzi z tzw. marginesu . Postaram sie poświęcić osobny post temu tematowi dedykując go Panu.

Anonimowy pisze...

Tak podejrzewałem, ze został Pan 'wycięty'. swoja droga szkoda, ze nawet taka lokalna telewizja jak tvs dopuszcza się medialnych 'matactw' zamiast pełnic role niezależnego pośrednika, no ale każdy pracuje na swoja wiarygodność. W sprawie spotu chciałbym jeszcze pogratulować panu ktory wspomina o udanych rozwiązaniach w Mikołajkach.. biorąc pod uwagę ze cala miasto-gmina Mikołajki ma 9tys mieszkancow to naprawdę mamy przykład wart przeniesienia do naszego 180tysiecznego miasta. Panu życzę powodzenia w walce o rozsądne rozwiązanie problemu ludzi z marginesu, na miarę XXI wieku. Jeżeli się nie uda - zawsze można sięgnąć po wzorce historyczne, już nie raz społeczeństwo gromadziło 'niewygodne' jednostki w jednym miejscu, jakie zaproponujemy naszywki na rękawach? może przekreślone domki? Ein Volk, Ein .... nie wiem czy panowie z PO znają się na ironicznych żartach może lepiej nie przesadzać.
Pozdrawiam,
AG