piątek, 12 października 2007

PRZYJACIELSKIE SPOTKANIE

Wczoraj miałem przyjemność spotkania z członkami ( i nie tylko ) Stowarzyszenia Pokolenia przy kopalni Rozbark , właściwie to już niestety byłej kopalni Rozbark .
Piszę przyjemność bo była to naprawdę wielka frajda dla mnie , możliwość prezentacji moich poglądów wśród osób którym naprawdę leży los naszego miasta , naszego kraju na sercu. Nie było to zwykłe spotkanie dla samego spotkanie , bo oprócz słów wsparcia i poparcia było sporo słów prawdy o tym co boli również w naszych szeregach, jakie popełnialiśmy błędy i niestety jakie wciąż pełniamy . Za to chciałbym podziękować , to dla mnie bardzo ważne doświadczenie , lekcja która będę pamiętał
Tak na marginesie z nadzieją piszę że nie jest to ostatnie tego typu spotkanie.
Podczas całej imprezy przewijały się różne tematy , jednym z wiodących oczywiście była sprawa bytomskich kopalń , a w zasadzie problem ich likwidacji , byłem naprawdę zbudowany wiedzą osób tam zgromadzonych nie tylko o oficjalnej wersji tych wydarzeń , ale również wiedzą o czasami zakulisowych działaniach w tej materii . Wracając póżnym wieczorem do domu przyszedł mi do głowy pewien pomysł , aktualnie rodzi się pomysł wejścia z kopalniami na giełdę , skoro tak to czy nie można by tak w ramach odzyskania długu od Kompani Węglowej przejąć akcje prywatyzowanych kopalń , przejąć jako gmina oczywiście. Gdyby pomysł został zrealizowany to mielibyśmy kontrolę nad naszymi zakładami pracy . Sądzę że gra jest warta świeczki . Co o tym sądzicie ?

Brak komentarzy: