poniedziałek, 15 października 2007

Prasowy Poniedziałek

Czytaliście dzisiejsze Zycie Bytomskie ? Jest ciekawy artykuł poświęcony próbie pozbycia się jednej z miejskich spółek jakim jest bytomski PEC . Pomysł jest moim zdaniem beznadziejny , pozbywać się majątku gminy , własności nas wszystkich w imię niejasnych interesów to prawdziwe kuriozum . I to jeszcze w przededniu jak zapowiada rząd wejścia w życie ustawy pozwalającej na debiut giełdowy polskich kopalń , w tym i bytomskich . Czy nie jest lepsze stworzenie np. bytomskiej spółki energetycznej w oparciu o PEC , Elektrociepłownię i może nasze kopalnie ?
Sądziłem ze czasy kiedy pozbywano się majątku wspólnego w imię np walki z nomenklatura odeszły już w zapomnienie wraz z Januszem Paczochą , ale widać że stare wróciło i to z podwójną siłą , tyle tylko że teraz ma twarz PO
Plotki na temat jakoby próby prywatyzacji BPK , zaniechanie inwestycji pod tytułem Bytomski Park Przemysłowy , teraz chęć sprzedaży PEC , czy to mają być działania dla dobra Bytomia ?
Inaczej odczytałem hasło Zmienię Bytom . Ale wynika że było to jedynie hasło i na tym się skończyło .
Jest to dla mnie podwójnie przykre bo w minionych wyborach samorządowych ukułem sobie podobny szyld wyborczy ( na marginesie wielu miało do mnie pretensję że podpowiedziałem tym samym innym co napisać na bilbordach ) ja jednak myślałem o wypełnieniu go zupełnie inną treścią . SZKODA .
Moim zdaniem Bytom powinien jak mało która gmina pójść w stronę tworzenia gminnych spółek , w ten sposób w części przynajmniej będziemy mieli wpływ na tworzenie miejsc pracy , efektywny wpływ .
Polecam ten kierunek myślenia o Bytomiu .

Brak komentarzy: