wtorek, 29 lipca 2008

Urlop , czas kanikuły

Kochani moi , opuszczam was na dłuższą chwilę z powodu jak głosi tytuł urlopu . Po raz pierwszy jedziemy całą rodzinką na długo wyczekiwane wakacje . Po raz pierwszy jedziemy całą trójką , Kasia , Adunia no i ja . Mam nadzieję że będzie to udany czas dla nas wszystkich , zwłaszcza dla naszej córy która wręcz bałwochwalczo uwielbia wodę i wszystkie rzeczy związane z tym bożkiem . A że jedziemy na d morze to mam nadzieje że dla niej będzie to czas niezapomniany . Po powrocie mam nadzieję zamieścić trochę zdjęć z tego czasu z cyklu polityk na wakacjach . Zadośćuczynię prośbą moich przyjaciół oraz mojej żony która mnie molestuje o takowe rodzinne fotki .
Wszystkim tym którzy są przed urlopem życzę udanego wypoczynku , a tym którzy już są po wytrwałości w oczekiwaniu na następny wyjazd . Do zobaczenia .

Brak komentarzy: